vrijdag 18 mei 2012

MAC Mineralize Skinfinish in Lightscapade

Het is al bijna een jaar geleden sinds ik mijn laatste Mineralize Skinfinish aangekocht heb. Toch is het één van mijn lievelingsproducten van MAC. Je kan er zoveel mee doen! Ik gebruik mijne als blush, highlighter, bronzer en zelfs als oogschaduw. 

Tijdens mijn korte, kuch kuch, stop bij MAC scoorde ik nog de MSF uit de Reel Sexy-collectie. 


Andere MACoholics zullen wel weten dat ik het hier over Lightscapade heb.


Lightscapade is een verzameling van bleke pastelkleurtjes zoals roze, blauw, violet en perzik. 


Op de huid vormt het geheel een gezonde gloed. Als blush of bronzer zal ik deze MSF niet kunnen gebruiken, maar dit is wel de ideale highlighter voor mijn bleke snoet. 



Prijs: 27,50 EUR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten