maandag 21 mei 2012

I was born on March 18th, but I love March 23!



Eerlijk? Ik had nog nooit gehoord van March 23 vooraleer it-girl Kim haar lezers/lezeressen mobiliseerde op zoek naar dat ene paar! Ok, March 23 bestaat nog maar sinds 23 maart, maar boy oh boy, dit merk is razend populair. 

In de showroom van Listen Up droomde ik al weg bij het zien van zoveel moois. Hoewel March 23 vooral bekend is voor zijn wedge sneakers, bestaat de collectie ook uit pumps, laarzen, enkellaarsjes, gewone wedges,... Maar natuurlijk werd ik helemaal verliefd op de wedge sneakers. 



Afgelopen zaterdag wandelde ik voorbij Cosi Cosi en zag ik in de etalage een paar wedge sneakers van March 23 in goud. Dat moest ik om overduidelijke redenen eens van dichtbij gaan bekijken. Ja hoor, daar zag ik mijzelf wel in rondlopen, maar het paar dat ernaast stond in de winkel zag ik mijzelf wel onmiddellijk daar en dan kopen. Het voorlaatste paar, en dan nog in mijn maat, euhm, yes please! And I'm telling you, ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn impulsieve aankoop. 


De schoenen zitten amazing, as a matter of fact, I would even say amaze-balls. Mijn besties weten dat ik dat alleen zeg wanneer ik helemaal mijn hart aan verloren heb. De wedge sneakers van March 23 zitten als pantoffels. For real, ze zijn zo zacht en comfy. Het voelt aan als lopen op kussentjes! En ik ben dan iemand die minstens een maand nodig heeft voor schoenen in te lopen. Not any more!


Verkooppunten:
Antwerpen - Cosi Cosi
Gent - Movies
Leuven - Frizzante
Hasselt - Copine
Brussel - People Shoe Design

Prijs: 199,00 EUR (niet veel voor ware liefde, toch?)

Voor meer info: March23

5 opmerkingen:

  1. Ik heb net dezelfde, echt geweldig he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt! Stiekem is het goed dat het weer nog wat wisselvallig is, want ik wil ze zo veel mogelijk kunnen dragen!

      Verwijderen
  2. Prachtig!
    Jammer dat ik ze niet meer in mijn maat vind.
    Is dit de kleur grey/ecru of mud/ecru?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn camel als ik me niet vergis :)
      Heb je al eens op de webshop gekeken http://march23.be/collection.html ?

      Verwijderen
  3. Oh, ik dacht dat de camel lichter waren van kleur (als ik uw foto's naast die van de website van March 23 zet tenminste). Maar ja, met foto's kan je je al eens vergissen hé.

    Ik had op de site gekeken. Daar hebben ze er geen meer met het gouden randje.
    Ze hebben wel nog dezelfde zonder gouden rand in mijn maat (in de kleur camel/ecru en in de kleur mud/ecru).
    Op andere websites heb ik de kleur mud/ecru met gouden randje gevonden maar dan in maten 36, 37, 39 en 41 (en flink in promotie) en laat ik nou net een 40 hebben. Maar ja, blijkbaar zijn dat dan toch niet dezelfde als die van u (al lijken die mud op de foto meer op die van u dan de camel, maar zoals ik al zei: foto's kunnen bedriegen).

    Bedankt in ieder geval. Ik zoek nog wat verder.

    BeantwoordenVerwijderen