zaterdag 4 juni 2011

Favorieten: Sigma brushes

Een ander favoriet product van mij zijn de sigma brushes. Dit zijn make-up borstels die qua kwaliteit kunnen tippen aan de MAC-borstels zonder dodelijk te zijn voor je portemonnee. Een tijdje geleden bestelde ik via sigma beauty de Make Me Crazy Brush kit:


Dit is een koker met daarin 12 borstels, namelijk:
Eyeliner - E05 
Pencil - E30 
Tapered Blending - E40 
Eye Shading - E55 
Large Shader - E60 
Small Angle - E65 
Medium Angled Shading - E70 
Large Powder - F30
Large Angled Contour - F40
Duo Fibre - F50 
Foundation - F60 
Concealer - F70

Jammer genoeg zit er in deze kit geen lippenseel of iets anders voor de lippen. 



De stelen zijn van hout, waardoor de borstels erg licht zijn. De haartjes zijn natuurlijk, synthetisch of gemengd natuurlijk-synthethisch afhankelijk van welke borstel je gebruikt.

Mijn favorieten uit deze kit zijn de tapered blending E40 (om oogschaduw in de crease te vervagen), large powder F30 (om poeder aan te brengen op het gezicht), large angled contour F40 (zowel om highlighter als blush aan te brengen) en concealer F70 (om zwarte ringen onder de ogen te verdoezelen). 


De Make Me Up Brush Kit kost 99 USD. Hierbij moet je nog verzendingskosten tellen. Ik betaalde ongeveer 80 euro omgerekend voor de borstels en de verzending op een moment dat de dollar het nog goed deed. Als je bestelling verstuurd is, krijg je een trackingnumber waarmee je op de website van the united states postal service (USPS) kan nagaan waar je bestelling zich ergens bevindt. Leveringstijden zijn ongeveer 2 à 3 weken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten